جدیدترین لوازم صوتی و تصویری

فروشگاه لوازم صوتی و تصویری,خرید هدفون, خرید دسته بازی, خرید دستگاه پخش, قیمت تلوزیون,خرید هندزفری بی‌سیم,هدفون بی‌ سیم شیائومی,قیمت تلویزیون ال ای دی

جدیدترین لوازم صوتی و تصویری

فروشگاه لوازم صوتی و تصویری,خرید هدفون, خرید دسته بازی, خرید دستگاه پخش, قیمت تلوزیون,خرید هندزفری بی‌سیم,هدفون بی‌ سیم شیائومی,قیمت تلویزیون ال ای دی

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

قیمت این محصول 14050000 تومان 

خرید بهترین تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

 خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ , قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ , فروشگاه اینترنتی تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ , تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ اصل

 تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

 

برند : Samsung

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ
 14050000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ کلیک نمایید


تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

معرفی

تلویزیون سامسونگ مدل «49N6950» محصولی مدرن و خوش‌ساخت از این برند است که با صفحه‌نمایشی منحنی با شعاع انحنای 4200R طراحی شده است. رزولوشن تصویر این تلویزیون 1080×1920 پیکسل است و تصویر 49اینچی را در اختیارتان می‌گذارد. درگاه‌های ارتباطی بسیار متنوع این تلویزیون باعث می‌شود کاربران هیچ مشکلی بابت اتصال سایر دستگاه‌های دیجیتالی به آن نداشته باشند. استفاده از سیستم‌عامل اسمارت هاب و برخورداری از امکانات تلویزیون‌های هوشمند از 49N6950 محصول ایدئالی ساخته‌ است. تمامی امکانات این تلویزیون بسیار کاربردی و مفید هستند و تمامی کاربران می‌توانند از این ویژگی‌ها به‌ راحتی استفاده کنند. 

صفحه‌نمایش خمیده

وجود انحنا در تصویر، شما را به مرکز واقعه می‌برد. گویی که دقیقا همان‌جا نشسته‌اید و به واقعیت می‌نگرید. به این ترتیب، زاویه‌ی دید شما افزایش پیدا می‌کند و مشابه دنیای واقعی، دامنه‌ی دید زیادی خواهید داشت.

ارتقا کیفیت تصویر

فناوری Ultra Clean View کمک می‌کند تا تصویری که می‌بینید، عاری از هر گونه نویز و اعوجاج باشد. رزولوشن اصلی این تلویزیون Full HD است و ممکن است بخواهید تصویری روی آن مشاهده کنید که رزولوشنی کمتر از این میزان داشته‌ باشد. در این شرایط، خود تلویزیون با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده، این ویدئوها را به کیفیت بالاتر ارتقا می‌دهد.

Smart Hub

اینترفیس نرم‌افزاری اسمارت هاب (Smart Hub) حالا هوشمندتر و روان‌تر از همیشه در خدمت شماست. با این رابط نرم‌افزاری می‌توانید به تلویزیون دیجیتال، بازی‌ها، برنامه‌ها و فیلم‌های خود دسترسی داشته ‌باشید. درست از زمانی که تلویزیون را روشن می‌کنید تا لحظه‌ی خاموش‌کردن آن، این رابط خوب و کاربردی همراه و همگام شما خواهد بود.

کنتراست تصویر

فناوری Micro Dimming Pro رنگ مشکی غلیظ‌تر و سفید روشن‌تری از حالت عادی تولید می‌کند. در نتیجه شفافیت تصویر افزایش می‌یابد و کنتراست تصویر بیشتر می‌شود. با این تلویزیون می‌توانید ویدئوهای فعلی‌تان را با کیفیت بهتری ببینید و از کیفیت تصویر لذت ببرید.

رنگ‌ شفاف تصویر

فناوری بهبود گسترده‌ی رنگ (Wide Color Enhancer) با استفاده از الگوریتم بسیار پیچیده‌ای که دارد، کیفیت تصویر را افزایش می‌دهد و با پرده‌برداری از جزئیات مخفی تصویر، دنیای رنگ‌ها را آن‌طور که باید دیده شوند، به شما نمایش می‌دهد.

اپلیکیشن برای تلفن‌های همراه

عکس‌ها و فیلم‌هایتان را به‌سادگی به تلویزیون منتقل کنید. می‌توانید عکس‌هایی را که در گالری تبلت خود دارید یا فیلمی را که همین الان با دوربین موبایلتان گرفته‌اید، خیلی راحت به صفحه‌ی بزرگ تلویزیون خود انتقال دهید و از نمایشگری بزرگ برای تماشای خاطرات خوشتان استفاده کنید. حتی می‌توانید محتویاتی را هم که روی لپ‌تاپ دارید، در صفحه‌ی تلویزیون ببینید. برای این کار یک اپلیکیشن به نام Samsung Smart View را روی دستگاه خود نصب می‌کنید و به‌سادگی روال وصل‌شدن به تلویزیون و پخش عکس و فیلم را پی می‌گیرید.

سرعت بیشتر، عملکرد بهتر

پردازنده‌ی چهارهسته‌ای نصب‌شده روی این تلویزیون، آن را به یک دستگاه سریع تبدیل کرده ‌است. تلویزیونی که به‌سرعت به دستورات شما پاسخ داده و زمان اجرای برنامه‌ها را به کسری از ثانیه کاهش می‌دهد. این پردازنده، سرعتی در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید مولتی تسکینگ را با کیفیت بالا روی تلویزیونتان به کار بگیرید.

صدای دالبی و شفاف

این تلویزیون از صدای دالبی دو کاناله بهره می برد که می تواند کیفیت بسیار مطلوبی را به شما ارائه دهد. نکته جالب در این تلویزیون به کار بردن ساب ووفر داخلی است که کیفیت صدا را بسیار بالا خواهد برد. در مجموع از ۲۰ وات توان خروجی برای صدای این تلویزیون استفاده شده است که بلندگوهای آن در زیر تلویزیون قرار گرفته اند.

پخش روان ویدئوها

نرخ به‌روزرسانی (رفرش‌ریت) تصویر 60 هرتز که در تلویزیون سامسونگ با عنوان Motion Rate معرفی می‌شود، نویدبخش پخش نرم و روان تصویر در این تلویزیون است. تصویری که عاری از هرگونه پرش و درد چشم است و تماشای آن، لذتی وصف ناشدنی به همراه دارد. سرعت به‌روزرسانی اعجاب‌انگیز و تکنولوژی نور پس‌زمینه‌ی تلویزیون، شما را به حیرت وا خواهد داشت.

اتصال بی‌سیم (وایرلس) سریع و ساده

شبکه‌ی وایرلس داخلی تلویزیون، به شما این امکان را می‌دهد تا تلویزیون هوشمند خود را به اینترنت پرسرعت وصل کنید و نیازی هم به کابل‌های مختلفی که باعث شلوغی و سردرگمی می‌شوند، نداشته ‌باشید.

مرکز سرگرمی منزل

با استفاده از قابلیت ConnectShare تلویزیون، می‌توانید محتویات فلش‌مموری خود را روی تلویزیون به تماشا بنشینید. درست همان‌طورکه فلش‌مموری را به لپ‌تاپ یا کامپیوتر وصل می‌کنید، فلش یا هارداکسترنال خود را به تلویزیون وصل کنید و به‌سادگی هرچه تمام‌تر، هرآنچه روی این حافظه‌ها دارید، تماشا کنید. دو عدد پورت USB روی تلویزیون در اختیار شماست که با سه عدد پورت HDMI همراه شده‌ است. تنوع پورت‌ها و تعدادشان باعث می‌شود بتوانید چندین دستگاه را هم‌زمان به تلویزیون وصل کرده و بین آن‌ها سوییچ کنید.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

فروشگاه اینترنتی تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ اصل

قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

خرید به قیمت 14050000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

 

برای مشاهده مشخصات(تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد