جدیدترین لوازم صوتی و تصویری

فروشگاه لوازم صوتی و تصویری,خرید هدفون, خرید دسته بازی, خرید دستگاه پخش, قیمت تلوزیون,خرید هندزفری بی‌سیم,هدفون بی‌ سیم شیائومی,قیمت تلویزیون ال ای دی

جدیدترین لوازم صوتی و تصویری

فروشگاه لوازم صوتی و تصویری,خرید هدفون, خرید دسته بازی, خرید دستگاه پخش, قیمت تلوزیون,خرید هندزفری بی‌سیم,هدفون بی‌ سیم شیائومی,قیمت تلویزیون ال ای دی

هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003

هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003

قیمت این محصول 900000 تومان 

خرید بهترین هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003

 خرید هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003 , قیمت هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003 , فروشگاه اینترنتی هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003 , هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003 اصل

 هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003

 

برند : iWALK

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003
 900000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003 کلیک نمایید


هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

هدفون‌های ایرباد را می‌توان از محبوب‌ترین مدل‌های هدفون‌ دانست. ابعاد کوچک از مهم‌ترین شاخص‌هایی است که باعث شده تا کاربران استفاده از این هدفون‌ها را ترجیح دهند. محبوبیت زیاد باعث شده تا تمامی برندها اقدام به تولید این محصولات کنند. اپل، سامسونگ، موتورولا و آی واک از برندهایی هستند که محصولات آن‌ها بیشتر مورد توجه قرارگرفته است. هدفون بی‌سیم آی واک مدل BTA003 برای افرادی که به دنبال هدفون با کیفیت هستند گزینه مناسبی است. این مدل به همراه محفظه شارژ به بازار عرضه‌شده است. استفاده از این محفظه، شارژ کردن هدفون را آسان‌تر کرده است. در ادامه با ویژگی‌های این مدل بیشتر آشنا می‌شویم.

طراحی

 

 

هدفون بی‌سیم آی واک مدل BTA003 از چندین لایه تشکیل شده است. جنس سری این مدل سیلیکونی است. استفاده از این جنس باعث شده تا گوشتان هنگام استفاده از هدفون اذیت نشود. پس از لایه سیلیکونی درایور این هدفون قرار دارد. پس از درایور بدنه مشکی مات و سپس برد کنترل صدا قرارگرفته است.

برخلاف ایرپاد نسخه 2، این مدل کشیدگی کمتری دارد و همین باعث شده تا هنگامی که از آن استفاده می‌کنید علاوه بر راحتی بیشتر، ظاهر بهتری هم داشته باشد. شاید اصلی‌ترین دغدغه افرادی که قصد تهیه ایرباد را دارند؛ محکم نبودن این هدفون‌ها در گوش است. سری هدفون بی‌سیم آی واک مدل BTA003 کاملاً در گوش قرار می‌گیرد و بیشتر آن را می‌توان به ایرپاد پرو تشبیه کرد. استفاده از این طراحی برای سری هدفون باعث شده تا در استفاده‌های روزمره در اثر تحرک زیاد، هدفون از گوشتان در نیاید. این ویژگی برای افرادی که علاقه به دویدن و پیاده‌روی دارند اهمیت بسیاری دارد. یکی دیگر از جذابیت‌های این مدل رنگ مشکی آن است. محفظه شارژ این مدل به صورتی طراحی‌شده تا فضای زیادی اشغال نکرده و بتوانید آن را در کیف و جیبتان قرار دهید.

کیفیت صدا

برای سنجش صدا بهتر است  به نمودار پایین توجه کنید. رنگ قرمز کیفیت صدای این هدفون در فرکانس‌های مختلف را نمایش می‌دهد. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید بازه‌ی فرکانسی است که این هدفون پشتیبانی می‌کند. گوش انسان قابلیت شنیدن فرکانس‌ها بین بازه 20 تا 20 هزار هرتز را دارد. این هدفون از این بازه فرکانس پشتیبانی می‌کند. این ویژگی بدین معناست که این هدفون تمامی فرکانس‌هایی که انسان قادر به شنیدن آن است را می‌تواند پخش کند. بسیاری از هدفون‌ها برای جلب رضایت مخاطب، از صداهای اغراق‌شده در بازه فرکانسی پایین یا همان بیس استفاده می‌کنند. این کار باعث شده تا شفافیت صدا از بین برود. این هدفون تمامی صداها را با شفافیت و به‌صورت طبیعی پخش می‌کند. برخلاف بسیاری از رقبا، این مدل در فرکانس‌‌های بالا هم کیفیت و شفافیت بسیاری دارد. این شفافیت باعث شده تا شما قادر باشید تمامی جزئیات در یک آهنگ را به‌خوبی متوجه شوید. سیگنال به نویز معیاری برای نمایش میزان سیگنال مفید در مقابل سیگنال مزاحم در هدفون است. این میزان برای این هدفون کمتر از 80 دسی‌بل اعلام‌شده است.

IPX6

اگر قرار است هدفونی را به‌عنوان هدفون روزمره استفاده کنید، باید هدفونی تهیه کنید که استفاده از آن در تمامی شرایط جوی امکان‌پذیر باشد. هدفون بی‌سیم آی واک مدل BTA003 توانسته گواهی استاندارد IPX6 را کسب کند. محصولاتی که توانسته‌‌اند این شماره را کسب کنند قابلیت غوطه‌ور شدن در آب به مدت 3 دقیقه را دارند. این ویژگی بدین معناست که این هدفون نسبت به آب و گردوغبار مقاوم است. این ویژگی باعث شده تا قادر باشید در روزهای بارانی هم از این مدل استفاده کنید. این گواهی علاوه بر باران مقاومت این هدفون نسبت به عرق را نشان می‌دهد. همین باعث شده تا این مدل برای افرادی که ورزشکار هستند مناسب باشد و عرق هنگام ورزش آسیبی به هدفونتان وارد نمی‌کند.

Noise Cancellation

بدون شک یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هدفون قابلیت Noise Cancellation است. این ویژگی باعث شده تا صداهای مزاحم محیط اطرافتان کاهش محسوسی پیدا کند. برای زمانی که در خیابان شلوغ و پر از ماشین هستید، با استفاده از این ویژگی می‌توانید صدای اطرافتان را کم کنید و از موسیقی‌تان لذت ببرید. این ویژگی به حالت Ambient هم شهرت دارد. در این هدفون این ویژگی به‌صورت هوشمندانه عمل می‌کند.

سایر ویژگی‌ها

هدفون بی‌سیم آی واک مدل BTA003 به بلوتوث نسخه 5 مجهز شده است. این مدل برای افرادی که از دستیار صوتی گوشی‌شان استفاده می‌کنند مناسب است. با استفاده از این مدل شما قادرید از Siri و دستیار گوگل استفاده کنید. برای استفاده از این قابلیت تنها باید 2 ثانیه انگشتتان را روی ایرباد نگه دارید. محفظه شارژی که برای این هدفون در نظر گرفته‌شده باتری با ظرفیت 600 میلی‌آمپر ساعت دارد. برای شارژ این محفظه شما می‌توانید از شارژر بی‌سیم استفاده کنید. امروزه تمامی گوشی‌ها و لوازم جانبی گوشی به شارژ بی‌سیم مجهز شده‌اند. این هدفون هم از این قاعده مستثنا نیست. با قرار دادن محفظه این هدفون روی پد شارژ بی‌سیم می‌توانید محفظه را به‌آسانی شارژ کنید. با استفاده از محفظه هدفونتان را می‌توانید تا 25 ساعت استفاده کنید. این ویژگی بدین معناست که برای مسافرت‌های طولانی با هواپیما، این مدل گزینه مناسبی است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل شارژ سریع آن است. برای شارژ کامل هدفون تنها به 60 دقیقه زمان نیاز دارید. برای زمانی که عجله دارید و فراموش کرده‌اید هدفون را شارژ کنید این ویژگی کارایی بسیاری دارد.برای این مدل 4 سری به سازهای 13، 11، 9.8 و 7.2 میلی‌متر تعبیه‌شده است.استفاده از این سری‌ها باعث شده تا قادر باشید بهترین و راحت‌ترین حالت استفاده از هدفون را تجربه کنید.

برد اتصال بی‌سیم این مدل برابر با 20 متراست.

جمع‌بندی

اگر قصد تهیه ایرباد با کیفیت برای استفاده روزمره دارید، هدفون بی‌سیم آی واک مدل BTA003 یکی از گزینه‌هایتان است. این برای این مدل از آخرین فناوری‌های روز استفاده شده است. شما می‌توانید از این مدل برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی استفاده کنید. تعبیه محفظه شارژ برای این هدفون باعث شده تا 25 ساعت بتوانید از این مدل استفاده کنید. اگر در محیط‌ها شلوغ و پر سروصدا رفت‌وآمد دارید، با استفاده از Noise Cancelling می‌توانید صدای اطراف را کاهش دهید. این مدل به تراشه TWS مجهز شده است. این تراشه باعث شده تا صداها را همان‌طور که آرتیست و تنظیم‌کننده آهنگ تمایل داشته بشنوید.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003

فروشگاه اینترنتی هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003

هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003

هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003 اصل

قیمت هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003

خرید به قیمت 900000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003
هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003

 

برای مشاهده مشخصات(هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد