جدیدترین لوازم صوتی و تصویری

فروشگاه لوازم صوتی و تصویری,خرید هدفون, خرید دسته بازی, خرید دستگاه پخش, قیمت تلوزیون,خرید هندزفری بی‌سیم,هدفون بی‌ سیم شیائومی,قیمت تلویزیون ال ای دی

جدیدترین لوازم صوتی و تصویری

فروشگاه لوازم صوتی و تصویری,خرید هدفون, خرید دسته بازی, خرید دستگاه پخش, قیمت تلوزیون,خرید هندزفری بی‌سیم,هدفون بی‌ سیم شیائومی,قیمت تلویزیون ال ای دی

هدفون بی سیم نیا مدل Q7

هدفون بی سیم نیا مدل Q7

قیمت این محصول 218250 تومان 

خرید بهترین هدفون بی سیم نیا مدل Q7

 خرید هدفون بی سیم نیا مدل Q7 , قیمت هدفون بی سیم نیا مدل Q7 , فروشگاه اینترنتی هدفون بی سیم نیا مدل Q7 , هدفون بی سیم نیا مدل Q7 اصل

 هدفون بی سیم نیا مدل Q7

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

هدفون بی سیم نیا مدل Q7

 

برند : Nia

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت هدفون بی سیم نیا مدل Q7
 218250 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  هدفون بی سیم نیا مدل Q7 کلیک نمایید


هدفون بی سیم نیا مدل Q7

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

مقدمه

هدفون‌های بی‌سیم را می‌توان از محبوب‌ترین مدل‌های هدفون‌ دانست. هدفون‌های بی‌سیم انواع مختلفی دارند. یکی از رایج‌ترین آن‌ها هدفون‌های رو گوشی است. استفاده از این نوع هدفون آسان‌تر از سایر مدل‌ها است و برای هر گوشی با هر ابعادی مناسب است. اگر قصد تهیه هدفون رو گوشی باقابلیت اتصال بی‌سیم دارید، هدفون بی‌سیم نیا مدل Q7 یکی از گزینه‌هایتان است. در ادامه بیشتر با این مدل آشنا می‌شویم.

طراحی

برای افرادی که قصد تهیه هدفون رو گوشی دارند یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها بزرگ بودن بیش‌ازاندازه این مدل‌ها است. برند نیا این مدل را به صورتی طراحی کرده تا برای تمامی افراد مناسب باشد. این هدفون یکی از جمع‌و‌جور ترین هدفون‌های رو گوشی است. حتی افرادی که صورت کوچکی دارند به‌آسانی قادر به استفاده از این مدل هستند. قسمت هدبند این هدفون به لایه ابری نرم مجهز شده است. استفاده از لایه ابری باعث شده تا در استفاده‌های دراز مدت سرتان در اثر تماس با هدفون اذیت نشود. این هدفون قابلیت تغییر سایز هدبند را دارد. اگر صورتتان کشیده است این قابلیت کارایی بسیاری دارد. سری‌هایی که برای این هدفون استفاده‌شده رنگ مشکی براق و حالت آینه‌ای دارد. استفاده از این طراحی باعث شده تا زیبایی این مدل دوچندان شده است. حالت براق و آینه‌ای جدا از زیبایی، باعث شده تا این سری‌ها نسبت به جذب اثرانگشت مستعد شوند به‌خصوص که برخی از دستور عمل‌ها برای مثال پاسخ و رد تماس از طریق فشار دادن سری‌ها انجام می‌شود.

همان‌طور که گفتیم این هدفون نسبت به مدل‌های رو گوشی طراحی جمع‌و‌جوری دارد اما این بدین معنا نیست که درایور استفاده‌شده برای این هدفون هم کوچک باشد. برای این مدل از درایور 40 میلی‌متری استفاده‌شده است. برای راحتی بیشتر سری‌ها به لایه ابری مضاعف مجهز شده است. جنس این سری‌ها به صورتی بوده تا در استفاده درازمدت گوشتان خسته نشده یا به اصلاح گوشتان داغ نکند.

اتصال بی‌سیم و باسیم

این مدل علاوه بر اتصال بی‌سیم به شما قابلیت اتصال باسیم هم می‌دهد. شاید در وهله اول با خود فکر کنید عمر هدفون‌های باسیم تمام‌شده است اما این‌طور نیست. این مدل هدفون‌ها همچنان مزیت‌هایی نسبت به مدل‌های بی‌سیم دارند. یکی از مهم‌ترین این مزیت‌ها، کیفیت بالاتر است. استفاده از بلوتوث برای اتصال از کیفیت پخش به دلیل نویزهایی که وجود دارد می‌کاهد. استفاده از سیم برای زمانی که شارژ هدفونتان کم است کارایی دارد. شما می‌توانید کابل AUX را به قسمت پایین سری متصل کنید. برای اتصال بی‌سیم کافی است هدفون را از طریق بلوتوث به دستگاهتان متصل کنید. برای اتصال بهتری این مدل به بلوتوث نسخه 4.0 مجهز شده است. برد عملکرد این نسخه 10 متر است. معمولاً افرادی که از هدفون استفاده می‌کنند گوشی را در جیب یا در کیف قرار می‌دهند. این میزان برد برای این نوع مصرف و حتی برای استفاده در یک اتاق کافی است.

استانداردها

استاندارد FCC که مخفف عبارت «Federal Communications Commission» نشانگر این است که این کالا با استانداردهای «کمیسیون ارتباطات فدرال» ایالات‌متحده سازگار است و تداخلات الکترونیکی استاندارد این سازمان پیروی می‌کند. گواهی‌نامه CE نشان بازرگانی است که نشان می‌دهد این هدفون مورد تائید اتحادیه اروپاست و خریدوفروش آن در این حوزه مجاز است. استاندارد RoHS که مخفف عبارت «Restriction of Hazardous Substances» استانداردی است که استفاده از برخی مواد خطرناک را محدود می‌سازد؛ این استاندارد فقط به دستگاه‌هایی اعطا می‌شود که در ساخت آن از مواد سمی و خطرناک استفاده‌نشده و قابل بازیافت هستند.

سایر ویژگی‌ها

اگر از آن دست افراد هستید که تمایل دارید در مسافرت از هدفون استفاده کنید  هدفون بی‌سیم نیا مدل Q7 یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل باتری قدرتمندی داشته و همین باعث شده تا برای پخش موسیقی بتوانید از این مدل تا 12 ساعت استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های این مدل میکروفونی است که داخل این هدفون قرارگرفته است. اگر زمانی که به گوشی متصل هستید کسی با شما تماس بگیرید به‌آسانی قادر هستید به مکالمه بپردازید. این هدفون قابلیت مکالمه تا 15 ساعت را با یک‌بار شارژ به شما می‌دهد. همان‌طور که در بخش طراحی به آن اشاره شد، با فشار دادن سری این مدل می‌توانید تماستان را پاسخ دهید. برای دسترسی آسان به سایر تنظیمات مانند کم‌وزیاد کردن صدا یا عوض کردن آهنگ این هدفون به دکمه‌هایی مجهز شده است. استفاده از این کلیدها باعث شده تا برای استفاده از هدفون نیازی به بیرون آوردن گوشی یا پخش‌کننده نداشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌ها این محصول پشتیبانی از فرکانس 20 تا 20 کیلوهرتز است. این بازه فرکانسی‌هایی است که انسان قادر به شنیدن آن است. این هدفون قابلیت پخش تمامی فرکانس‌های این بازه را دارد. با استفاده از این ویژگی شما تمامی فرکانس‌ها و حتی کوچک‌ترین جزئیاتی که در موسیقی استفاده‌شده را می‌توانید بشنوید امپدانس به میزان مقاومت مدارهای داخلی هدفون در هنگام انتقال سیگنال‌های الکتریکی می‌گویند. پس به میزانی که امپدانس یک هدفون بالا می‌رود، میزان سیگنال الکتریکی کمتری از مدار آن عبور کرده و درنتیجه صدای کمتری تولید می‌شود. در اغلب مواقع انتخاب هدفونی با میزان امپدانس پایین به‌ویژه در مورد هدفون‌های روی سری پیشنهاد می‌شود. معمولاً این میزان در بازه 26 تا 40 قرار دارد. این مدل امپدانس برابر با 32 اهم دارد. این مقدار برای هدفون روسری استاندارد محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

برای افرادی که قصد تهیه هدفون رو گوشی دارند، هدفون بی‌سیم نیا مدل Q7 یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل را می‌توان هم به‌عنوان هدفون بی‌سیم و هم با‌سیم استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های که باعث شده تا این هدفون ارزش خرید بالایی پیدا کند قابلیت پشتیبانی از بازه فرکانسی 20 تا 20 کیلوهرتز است. این مدل به درایور 40 میلی‌متری مجهز شده که در بالا رفتن کیفیت پخش موسیقی این مدل تأثیر بسزایی داشته است. شما علاوه بر گوش دادن به موسیقی از طریق این مدل می‌توانید به مکالمه هم بپردازید. طراحی ابعاد این هدفون به صورتی بوده تا این محصول برای تمامی افراد مناسب باشد. این مدل قابلیت نگهداری شارژ تا 160 ساعت در حالت استاندارد را دارد. برای شارژ مجدد هدفون تنها به 2 ساعت زمان نیاز دارید.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید هدفون بی سیم نیا مدل Q7

فروشگاه اینترنتی هدفون بی سیم نیا مدل Q7

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
هدفون بی سیم نیا مدل Q7

هدفون بی سیم نیا مدل Q7

هدفون بی سیم نیا مدل Q7 اصل

قیمت هدفون بی سیم نیا مدل Q7

خرید به قیمت 218250 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


هدفون بی سیم نیا مدل Q7
هدفون بی سیم نیا مدل Q7

 

برای مشاهده مشخصات(هدفون بی سیم نیا مدل Q7) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد